Loading. Please Wait.
If you do not have javascript activated, please click here.
Videos The Mummy Returns - Die Mumie kehrt zurück

The Mummy Returns - Die Mumie kehrt zurück

The Mummy Returns - Die Mumie kehrt zurück
Gerne
Adventure
Language
German
Resolution
816p
Year
2001
Views
8
Created
2024-03-25
Votes
Runtime
130
Proposals

Description

Die Überreste von Imhotep und Anck-su-Numam werden nach London in ein Museum gebracht. Dort verweilen sie auch für zehn Jahre, und in der Zwischenzeit ziehen Rick und Evelyn ihren kleinen Jungen auf. Doch dann erwacht Anck-su-Numam aus ihrer Ruhe, denn sie ist hinter dem Kleinen her. Er soll der Schlüssel für die Wiedergeburt der ägyptischen Göttin Isis sein

Files

No files available

There are currently no files available, please try again later.

Trailer

No trailer available

There is currently no trailer available, you can try to find a trailer on YouTube.